Jobbade till 14 och åkte sen ner till stan och klippte luggen!
 Det var skönt, jag brukar hacka lite själv, men det blir ju aldrig bra!!

Passade på att shoppa lite på Lindex-rea också. Fyndade en kjol.

När jag kom hem drack Karin o jag kaffe ute i solen. Vi konstaterade att det var för varmt att rida än.
Gick iallafall till stallet och mockade vindskyddet, fyllde på vatten och tog ut kaninen Gustav i en box.

Karin löshoppade Berserkur och Tindra (och blev svettigast själv!) Jag masserade och stretchade Beris efteråt, det gillar han.

Sen var det något svalare så vi red Katur och Nökkvi på ridbanan. Det gick jättebra. Katur gjorde fina framdelsvändningar och skänkelvikningar! Vi hoppade lite låga hinder också. Han kändes positiv och framåt. Han är ju iallafall 27 år. Sen red vi ut en sväng så hundarna fick följa med och springa lite.

Karin fortsatte med att rida Freyja och jag gick in för att laga mat. Men jag vet inte vad vi ska äta så jag hamnade här..... Får väl riva lite i skåpen.

Karin och fina Freyja!!

Kommentera

Publiceras ej