Jag kom hem i morse igen efter jobbet. Tur att man får sova på jobbet!
Karin hjälpte till att redigera mina filmer som jag ska visa på Hundens hus på onsdag, när jag ska på utbildningen.
När vi druckit kaffe gick vi en timme med hundarna. Jag provade om mina handtecken fungerade på Nellie, utomhus. Det gjorde de! Ska också redovisas på onsdag.

När vi mockat, fyllt på vatten och fodrat gick vi in och åt. Mat sedan igår, vad snabbt det går då!
Karin följde med Marie och My till Finspång för att titta på en ponny. Jag åkte till Skänninge och tog en kopp kaffe hos Maritha. Sen handlade jag lite och var hos revisorn för Blå stjärnans räkning.

När jag var på hemväg ringde jag till Eva. De skulle inte träna idag, så jag hoppar också över idag. Känner behov av en kväll i soffan och ett avsnitt av Mannen som talar med hundar.
Kan för övrigt rekomendera hans bok! Lånade den på biblioteket. Men man får inte svälja allt han säjer! Vissa avsnitt ska bort enligt mig! Men sen är den ju baserad på USA..... Hundarna där får ju inte ens motion.

Karin har fått jobb!!! Unf konsulent  i Östergötland! Vi får väl ta och fira lite!


En blåsig promenad!!

Kommentera

Publiceras ej