Jag började jobba igår på morgonen och kom hem vid halv 2 idag. Låångt pass.....
Men innan jag åkte hem idag tvättade jag bilen och handlade, så det tog ju också lite tid.

När Karin och jag ätit lunch åkte vi till Skänninge och lämnade Blå stjärnans ekonomipapper till revisorn. Sen gick vi en promenad med hundarna i Skänninge, det gillade dom! Mycket nya lukter.

Vi behövde köpa luzern till Freyja, men vi hittade inget varken på Odal eller Sharpman. Men vi tankade iallafall upp bilen tills imorgon, så det blev något gjort. Vi ska ju åka till Ullared, eller rättare sagt Tomas ska till Halmstad och köpa en harv!
Men det var han som föreslog att vi kunde få åka till Ge Kås. Det är ju i närheten....

På kvällen har vi kollat över Disas hovar, som ser bra ut än så länge. Tjäran sitter kvar.
Men , vad de har börjat fälla!!! Det rasade av Disa när Karin och jag borstade henne!
Stona fick stå inne några timmar och äta. De tycker det är så skönt att vara "barnlediga" så de vill knappt gå ut.

Kommentera

Publiceras ej