Vaknade jättetidigt av att det började bli ljust. Vi får nog börja dra ner rullgardin.
Halv 7 var jag trött på att ligga vaken så jag gick upp och fodrade hästar och åt frukost. Direkt efter det åkte jag till en hund med matte och husse, som ville lära sig koppelträning. Det var en söt liten tik, som inte drog en enda gång, typiskt när man vill visa!!

Efter hundträningen åkte jag till Ringblomman och fick behandling. Jag somnade.....
När jag kom hem var Karin ute och red. Nellie och Vilma var också med och blev skitiga!
Jag värmde lite soppa åt oss till lunch, lagom tills hon kom tillbaka.
Sen kom Annette idag igen och var med ut och red. Idag sken solen som tur var,igår snöade det ju på oss! Vi red en ganska lång sväng. Karin och jag red barbacka på Katur och Freri. Annette hade kamera med sig  och fotade lite.

När vi kom tillbaka gick vi in och åt lite mellanmål. Pitabröd med tacofärs och vad kylskåpet förmådde!! Det blev lite av varje! När det var avklarat gick vi ut igen. Karin red ut på Freyja och tog med hundarna igen. Jag jobbade i stallet.
Typiskt, på fm mötte Karin en lös liten hund när hon var ute.Sen när hon var ute igen med hundarna mötte hon en hund till! Men våra skötte sig som tur var....

När jag var klar med mockning m.m gick jag in och städade lite , lade i tvätt och gjorde en omelette till Karin och mig. Vi hann båda duscha innan vi drog iväg på bodybalance i Mjölby. Vi samåkte med Eva från Varv.
Vi tränade, skönt! På hemvägen stannade vi och handlade på coop i Skänninge som hade öppet. I Mjölby var alla affärer stängda.

Kommentera

Publiceras ej