Imorse när jag åkte hem regnade det. Helen och lilla Thilde kom på besök. Vi bulsade på oss regnställ och stövlar och gick ut och klappade hästarna. Rida var inte så kul idag!
Vi hann ta lite fika med innan de åkte hem. Thilde var sugen på pannkakor, vilken tur att jag hade det i kylen!

När jag ätit lunch, fodrat och gått med hundarna åkte jag till Mjölby. Först till Skänninge till revisorn för Blå stjärnan. I Mjölby handlade jag paket till My och sen var jag och simmade. Skönt!! Det var ett tag sen nu.

Hem igen. Tog tillbaka hästarna från betet, rastade hundarna och tog en kopp kaffe i farten! Tomas kom hem, insåg att det var väldigt blött ute för att snickra på grishus, så han följde med på kalaset. Karin var på möte, så hon var inte med.

My fick så fina saker! Bland annat en kamera som vi knäppte massor med! Jag tog också lite kort.
I Mjölby köpte jag en godistårta som är en kul grej att ge bort:





Och så här glad var My när hon blåste ut sina 7 ljus!

Kommentera

Publiceras ej