På fm var jag på personalmöte och kom hem lagom till lunch. Fodrade hästar, hundar och mig själv!

Efter lite datajobb gick jag ut och longerade Tindra och Freyja i rundcorallen. Mockade och fyllde på vatten i hagarna.
Sen släppte jag ut alla hästar på gräs, de blev överlyckliga!

Marie och barnen kom hit. My red lektion för Emma och Moa hjälpte mig att plantera på Primulas grav. Vi satte en stor fin Primula på graven! Ponnyn Primula var född-77 och dog för ett år sedan. Karin fick henne när hon var 8 år och då tyckte "folk" att vi var dumma som köpte en gammal häst till Karin. Primula var 18 och kunde ju dö när som helst..!! Men hon blev 31 år.

Gick sen in och bakade en kaka till avslutningen på lydnadskursen. Det har varit lite stökigt ibland med lite oroliga hundar som har skällt en del. Men idag var de så fokuserade så jag blev lycklig när jag såg dem!! Alla skötte sig exemplariskt, se bara på bilderna!











Kommentera

Publiceras ej