Vaknade av att regnet smattrade på rutan. Trögt att gå upp idag, började dagen med en Iprén, hade dunderhuvudvärk.

På med kläder och ut till hungriga och blöta hästar. När jag ätit frukost så piggnade jag till och började städa.
Hann lite innan Karin kom och då var det fm kaffe!

Sen tog vi en lång promenad, till Varv och köpte tomater. Solen glimtade faktiskt fram en stund, det var riktigt skönt. Jag tog alldeles för mycket kläder på mig!

När vi kom hem blev det duschen för hundarna och sen åt vi lunch. Det var uppehåll i regnandet så vi gick ut till stallet, mockade och fixade lite och sen red vi en sväng. Karin på Freyja och jag på Beris. Det var varmt så de blev rejält svettiga. Beris kändes stel idag så det blev stretch och massage när vi kom tillbaka.

Karin skulle åka till jobbet så jag fick dricka kaffe själv. Sen duschade jag och åkte sen till Maxi och handlade. Tomas följde med för vi behövde handla en hel del. Går lite snabbare att vara två!

Victor kom hit ikväll. Vi har just ätit och ska nu dricka kaffe. Han ska var här imorgon också. Det var ett tag sen han var hemma.


Karin på Freyja och jag på Beris, fast i förra vintern!


Kommentera

Publiceras ej