Upp tidigt och hade en privatträning med en fin Flat!! När jag var istan passade vi på att gå hundpromenad nere i Varamon. Idag var det första dagen efter sommaren som man får gå där.

Underbart soligt väder. Det räckte med t-shirt. Men en del gick steget längre och låg och solade i sanden!

Värmde lite lunch (skönt att ha färdigt ibland!) och flyttade sen på hästarna. Beris och Nökkvi fick gå kvar för Karin och jag skulle rida på dem.

Först tog vi lite kaffe. satt ute i solen. Jag plockade av nästan en hel liter björnbär, gott!!

Hundarna fick följa med på ridturen. Vi red i ganska högt tempo så hundarna blev rejält trötta i värmen. Beris var så svett, så honom fick jag svampa av! Men vad bra han gick,tror det är sadeln jag ska köpa av Maritha. Den är bomlös.

När vi var klara lagade jag middag. När vi ätit ville Karin  rida Freyja också så hon stack iväg.

Jag tog dammsugaren och gick ut och städade av i "Boden" där "barnen" brukar bo när de kommer hem. Victor fyller på fredag så han kommer hem. Robert och Mi kommer också.

Nu har jag tagit en stor kopp te och ska försöka svara på lite mejl!











Kommentera

Publiceras ej