I torsdags tog jag tag i ridningen! Har inte blivit många gånger i sommar. Men jag avskyr insekterna och det gör hästarna också. Kan inte förstå de som vill ha sommarhäst. Det är ju värsta tiden.

Hundarna, Berserkur och jag tog en sväng på fm. Först skulle han testa mig och se om han kunde få gå hem! Men när vi kommit halvvägs så gick det superbra. men då var det ju hemväg....

Det regnade nästan hela dagen, så sen blev det inneaktiviteter tills jag skulle åka till jobbet kl 17.

Jobbade natt till fredagmorgon. De åkte jag snabbt hem för Eva och jag skulle till Linköping.

När jag kom hem därifrån så slängde jag in en stek i ugnen till kvällen. Ulla-Carin och Jörgen kom förbi och sov över i sin husbil utanför huset. Vi hade en jättetrevlig kväll.

Imorse åkte de vidare till Mantorp för att vara med på Framtids aktiviteter. Dvs Lokalklubben för Islandshästar.

Jag åkte till jobbet 9.30. Lite seg eftersom det blev sent igår. Men nu har vi ätit lunch och ska snart packa ihop och ge oss ut.

Kommentera

Publiceras ej