Imorse började det snöa igen!
Annette skulle ha kommit och ridit men det var ingen ide´. Hästarna var blöta och det vräkte ner snö.

Karin körde fast strax efter ask kyrka. Det var höga drivor på vägen, så 5 bilar satte sig fast.  Hon kom hit efter 2 timmar! Det är 3 km ungefär......

När hon kom så hade jag fikat, men hon tog en macka så gick vi ut och grejade lite. Jag hade mockat tidigare på fm så vi packade hö, fyllde på vatten och ströade i vindskyddet. Skottade en del, igen!

Det blev sen lunch,kyckling som jag slängt in i ugnen medans vi var ute.

Sen har jag städat lite, tvättat några maskiner och bytt i marsvinsburen.

På em gjorde vi fruktsallad. Sen ringde Maritha och vi pratade en bra stund! Det har även ringt 3 stycken och bokat privatlektion med hund:-)

Tomas kom hem lite tidigare. Han skulle egentligen på kurs i Linköping, men det var inställt. Tur det, så han kunde ploga. Och jag skottade lite igen......Har också gjort klart i stallet så det bara är att släppa in de små liven senare.

Hoppas att det inte kommer mer snö nu.....





1 kommentarer

Mariann L

14 Feb 2010 11:37

Jag tycker också att det räcker med snö nu. Ok, det är trevligt när det kommer bara lite och täcker alla kisställen :D

Kommentera

Publiceras ej