På förmiddagen plockade Karin och jag ner alla julsaker i lådor och bar ut dem. Tomas var och jagade med sina jaktkamrater! Det blev inget idag tyvärr, inte ett liv i skogen!

När vi hade ätit lunch var vi ute och red. Tomas, Karin och jag. Hundarna var också med. De fick jobba för att hänga med idag.

När vi kom hem gick Tomas och jag in, Karin red en häst till. Vi fikade när hon kom in, med lite ost och kex.

Sen ägnade jag lite tid åt kursanmälningar som droppat in. Så kul!!!

Lagade mat igen. Kyckling, som blev god, fast jag bara slängde i vad som fans hemma!!

Sen har jag tränat lite med Nellie och badat henne. Vi ska ju till Stockholm på måndag-tisdag igen, så hon måste ju vara lite fräsch!

Nu är det dags att gå ut och fodra hästarna och ge kaninen lite mat.




Kommentera

Publiceras ej