Det är inget skönt att gå upp på morgonen nu när det blåser. Inne är det ca 14-15grader. Man får klä på sig allt direkt från sängen.

På fm var Karin här, så vi var ute i stallet och grejade. Rida är ingen idé, eftersom det är glashalt på vägen och för mycket snö i skogen!

När vi fikat åkte hon och jobbade och jag gick ut igen.
 
Ulla skulle hämta hö så jag släpade fram 6 balar till huset.
Vid stallet är det så mycket snö så det är svårt att vända. Sen gick Nellie och jag på en promenad i solskenet. Ena hållet var superskönt, solen värmde i ansiktet.Sen vände jag hem och fick motvind.....

Väl hemma skottade jag fram soptunnan. Sen var jag trött......

Gick in och åt lunch både Nellie och jag.

Framåt eftermiddagen åkte jag till stan och satte upp lite lappar om kurser. Sen till sporthallen och tränade. Fullt med folk var det..

Tomas tränade också efter jobbet, så vi kom hem samtidigt. Lagade lite mat och åt tortellini och lammkött.

Nu har Nellie och jag tränat lite. Först jordnötsolja-sök! Sen lite freestyle eftersom vi ska på en kurs på fredag. Jag jobbar egentligen, men jag ska se om jag kan ta några timmar ledigt.

Ska ut och fodra de hungriga hästarna nu!

1 kommentarer

Anna

03 Mar 2010 23:41

Va var de för kurser =)

Kommentera

Publiceras ej