Vaknade av att Nellie skällde, vilket är högst ovanligt.
Kanske sprang det något djur genom trädgården som hon rapporterade om!

Tomas är ute och sitter på pass. Det är det ju jakt nu.

Om min huvudvärk släpper snart så ska jag ta och tvätta resten av fönstren som är kvar.

Idag är det väldigt dimmigt. Det var det igårkväll också. När jag skulle fodra så hjälpte inte pannlampan!

I veckan så var det jobb hela onsdag och torsdag. På torsdagkvällen var det klickerkurs. Det är så himla kul att se hundarna. Undrar om inte jag är mest intresserad av alla! Jag kan titta på dem hur länge som helst! Jag tror att jag ser sånt som de inte ser själva. Man måste ju ha ett tränat öga för att se allt hundarna gör.

Igår var Helen här och åt frukost. En liten promenad blev det med. Så hjälpte hon mig med att ta ner kökslampan som var full av flugor! När vi ändå var i farten så tog vi alla lampor som var ganska fulla av döda flugor!

Efter att hon åkt så tog jag en sväng till Skänninge på Ö o B och handlade på Coop. På Coop kunde jag inte låta bli att vara polis. 3 ungar stoppade på sig godis när jag såg. "Ta upp det där med en gång!" Konstigt nog gjorde de det!

Amanda och Karin kom på em så vi var ute och red och sen putsade vi lite träns som hängt och blivit mögliga.

På  kvällen cyklade Karin och jag med Tindra och Freyja. De  var jättepigga och brallade i början. Jag hängde som ett segel efter!


Katur och jag

Kommentera

Publiceras ej