Har just duschat och ska snarrt  släcka ner huset!

Ikväll har vi malt upp allt kött som vi hade kvar i frysen,sedan vi slaktade. Så imorgon blir det kålpudding till lunch. Fredrik kommer också hit.

Vi ska var hundvakt åt Diesal och Vilma hela dagen för Karin ska på ledarutbildning. Det blir väl Tomas som får ta dem. Jag har valpkurs på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag till Eva och träna Rallylydnad i 4 timmar!

Dagen idag började med långfrukost med Karin och Eva. Det är så skönt att ta det lite lugnt innan allt drar igång!

Klockan 10 kom hovslagaren och skodde 2 hästar. Sen åkte Karin hem och jag åkte till Mjölby och handlade.

Köpte ett par svarta toppar på Lindex och sen mat på Kvarnen. 3 fullproppade papperskassar. Hur kan det gå åt, vi är ju bara 2!!??

Hittade billig lever i och för sig, köpte 3 paket, som jag gjort hundgodis av.


Sen har dagen rullat på med allt det vanliga.

Nu är jag väldigt trött. Det har blivit för lite sömn en period. Men imorgon ringer iallafall inte klockan halv 7!


Kommentera

Publiceras ej