Ledig dag och ledig helg!

Jag har ingen bil idag så det blir till att vara hemma! Igårkväll dammsög jag av lite, så jag ska städa toan snart så är det lite skapligt till helgen!

Det ser ut att bli en fin dag, solen börjar sticka upp bakom grantopparna. Hoppas kunna rida både Tindra och Beris idag eftersom det inte har blivit något sen i tisdags.



Igår var jag hemma och fodrade på lunchen med min brukare . Han är som en magnet på Disa. Kan stå och klappa hur länge som helst. Sen försökte jag få honom att klappa någon annan, Birkir som är så söt och snäll. Men han vill inte!!! Det är bara Disa som gäller! Titta på hur han rör dem, Birkir bara med ett finger





2 kommentarer

Mia

28 Jan 2011 09:24

Härligt att se... Klart han gillar Disa, hon är ju jättesöt :)



Hur gick det med valpningen? Har "er" valp kommit till världen?



Har du vägarna förbi står kaffet på :)



Kram Mia, Theo, Santos & Morris

Maritha

29 Jan 2011 19:07

Ja, den kärleken...intressant att se.

Kommentera

Publiceras ej