Så var det onsdag igen! Ikväll hade vi andra tillfället på kantarellkursen, jättekul!

Innan dess hann jag klippa gräset och på fm red vi lektion! Vi har ridit för Anna Andersson på Kulltorp några gånger nu och det känns inte som det är helt omöjligt att man ska kunna rida Tindra lite skapligt rätt! Men jag måste börja träna igen, magmusklerna är ju helt borta! Får lite ont i ryggen efter ridlektionerna, men det beror ju på att jag har så mycket att rätta till i sitsen.....

Igår var en "ta igen lite-dag" eftersom vi varit på Gotland några dagar. Det blev lite tvätt och plock inne på dagen, men på kvällen var vi i skogen flera timmar och plockade svamp. Blev en hel del.

I fredags åkte Tomas och jag till Gotland. Karin skötte om allt hemma. Hon hade ett par kompisar som sov över också.

Vi har åkt runt och sett lite fina ställen. Första natten bodde vi på en hästgård. Väldigt mysig men jag har aldrig sett så mycket flugor i hela mitt liv!!

       



       


När vi åkte hem i måndags försökte vi boka om biljetterna för att kunna åka till Uppsala och hälsa på lilla barnbarnet Hilma som är en vecka och 2 dagar! Det gick inte, så vi planerade att åka dit  i veckan istället. Men nu ringde Robert och sa att de kommer på fredag, så kul!

Kommentera

Publiceras ej