Ja,bebisen är förstås en valp! Men iallafall kom han hem igår.

Huh! Vilket ansvar det är med en sån liten skrutt. Han är ju överallt, man trampar honom jättelätt, som har far omkring! just nu ligger han i mitt knä, så jag kan inte skriva stora bokstäver.

vi kom just in efter att ha varit ute i trädgården en stund. jag tror han var övertrött, tog ett ben och gnagde på samtidigt som han pep! så han fick somna i mitt knä.

ute är ju asjobbigt. allt ska han smaka på! sten, jord, hästmat och skit!

nu när vi var ute var han lite lös i magen. frågan är om det är kylan eller något han har ätit!

matglad är han ännu så länge. äter allt och försöker ta från både Jim och Vilma.

Nu sover han i mitt knä som en liten gris!

jag ska åka och jobba när som helst. det blir svårt att slita sig.....

jim o Vilma är supergoa mot den lille. visst fräser de ibland när han ska sno något. men de har mycket tålamod!!


Kommentera

Publiceras ej