Igår, söndag började dagen med sol, om än lite kallt i luften.

Jag slutade kl 10 på jobbet och åkte hem och förberedde eftermiddagens agilityavslutningar.

Framåt 14 tiden läste jag på facebook att det regnade i stan, haglade och snöade också!

Vi fick en regnskur bara, som tur var. Så det blev ganska bra ändå! Deltagarna var jätteduktiga och vi hade en liten tävling i båda grupperna.



Bilden är från valpkursen. Albin i tunneln!

Idag var jag och lämnade hundarna hos Karin och var sen på Poppelstaden för att träffa en tjej som ev ska jobba hos M i sommar. Hoppas att det blir bra!

Var en sväng på granngården och sen på Maxi och köpte en ny grill. Tomas och jag möttes där och köpte grillen, sen tog vi en hamburgare innan jag åkte hem igen.

Snart kommer Helen och ska ta en fika. Hon skulle ta med sig paj, gott!

Ikväll är det vallningskurs igen. Tror att jag tar fram min vinteroverall, för det är svinkallt!



Kommentera

Publiceras ej