Jösses vad snö det kommer!

Undrar om Tomas kommer in till oss ikväll. Det ligger världens vallar hela vägen från brevlådan.

Jag var ute över en timme imorse och fodrade och fyllde på vatten. Sen gick jag ut och fodrade lunch och skottade en del. Helt färdig!!

Nu har jag ätit lunch och eldar för fullt i både vedspisen och kaminen så det är skönt inne. Men inatt var det svinkallt!! Torpet är inte så anpassat efter blåst......
 
Hundarna har lekt i snön så de var alldeles isiga när vi gick in! Nu sover de en stund innan det är dags att gå ut igen.

Tog in Freyja så hon får lite extra mat. Hon vill nog gå ut snart igen. Fåren ska ha mat också. Hästarna kanske får en liten tuss också. Det går åt hö i busvädret!

Har skottat vid brevlådorna också så vi slipper få en lapp om det!!




1 kommentarer

Nina Liljedahl

11 Dec 2012 09:51

Sv: Ja det ska bli helt underbart att Cindys familj får ett eget ställe här i Motala så de känner att de kan tillbringa så mycket tid de vill här, utan att det blir för jobbigt för dem. Det är ju inte lätt att tränga ihop sig sex personer i ett sovrum på natten, när man har småbarn som vaknar och då lätt väcker något annat syskon...
Jag kommer ju att få tillbringa jättemycket mer tid med barnbarnen, så jag är verkligen jätteglad att vi ska köpa det.

Kommentera

Publiceras ej