Nu är vintern här! Idag var det soligt, snö och minusgrader! Ljuvligt!

Nu glömmer vi veckans vidriga väder med regn och snålblåst alla dagar!

Alldeles lagom till advent kom snön. Det är så fint.

I tisdags var mamma här och hjälpte mig att tvätta fönster på insidan ( på grund av regnet) och så satte vi upp ljusstakar.

Utomhus har det bara varit att fodra djuren mycket och mocka det värsta. Stackarna! Det har inte varit någon kul höst för dem. Blöta hela tiden.

I torsdags när jag jobbade fick Mio följa med mig. Jim var med Karin på jobbet och hade planeringsmöte!

Mio sköter sig så fint på jobbet.Man kan tro att han är tränad för jobbet, men det är han inte! Jim är lika duktig han, men det är lättare att bara ha med en i taget.

Mio och jag har varit och vallat hos Lena idag. Vi har varit där 3 gånger nu. Det går bra! Bara jag kan lära mig höger och vänster......

Idag red jag en stund också. Det har inte blivit någon ridning  på hela denna veckan. Men det gick bra! Nu har vi nya skor med sulor och brodd också.

Nu ska jag duscha och sova!

Kommentera

Publiceras ej