Idag åkte Karin iväg för att fira bror Robert som fyller om några dagar. Han visste inget om så det blev nog en överaskning att de kom ett helt gäng.

Vilma och Smilla är därför här hela helgen. Det var ju bra att det var en helg då jag var ledig.

På fm hade jag valpkurs för ett gäng småttingar. Det blåste halv storm så vi gick ner till skogen. Det blåste där med fast lite mindre iallafall! Mio var med och "hjälpte" till!

När vi hade ätit  lunch kom en riktig regnskur. Inte så lång som tur var. Tomas har hållt på med växthuset idag också men gjorde en paus för att följamed på en promenad med hundarna. Vi trasslade in där vi aldrig gått förut så det tog en stund!

När vi kom hem fixade jag lite i stallet, sen var det fikadags. Efter det tänkte jag klippa gräset, men klipparen behagade inte starta. det blev lite annat trädgårdsjobb istället.

Fodrade fåren och lät både Mio och Jim få ett litet pass därinne. Idag gick det riktigt bra! Smilla ville också vara med så henne fick jag koppla upp!

Nu har vi ätit och jag är supertrött.....Vill sova! Förkylningen gör mig helt slut. Ipren har hållt igång mig på dagen.

Kommentera

Publiceras ej