Augusti och så där underbar skön luft på morgonen. Klockan 6.15 ringde telefonen. Grannen sa att Birkir hade knölat sig ur hagen och gick i mellanrummet mellan vår och deras hage! Gott gräs där......

Jag hade tänkt ta sovmorgon idag men det är ju skönt att komma upp!

Har kört igång tvätt, ätit frukost och ska snart ta en promenad med hundarna. Vi har ju varit ute, men då går vi bara till brevlådan och till stallet och ger smådjuren mat.

I helgen jobbade jag men på söndagen hade vi lite kalas för jag fyllde i lördags. Tomas mamma och syster, mina föräldrar och min bror med sambo var här och fikade. Jag fick pengar och då kom jag på att jag ska köpa nya tofflor till vintern.

Igår började jag dagen med p-möte och sen handlade jag på hemvägen. Efter kaffet gick jag en promenad med hundarna och kände att: Jag kan gå! Utan att få ont!  Så himla skönt.

Sen kom Wilma och vi red en sväng på Tindra och Beris.Det gick också bra!

Efter det klippte jag gräset och hundarna fick märgben.

När Tomas kom hem blev det pyssel med lite av varje ute. Vi kom in sent och åt som vanligt typ klockan 22...... 

Idag ska jag på vallningskurs själv med Mio och ikväll har jag avslutning på vardagslydnadskurs.

Ha en bra dag!

 

Kommentera

Publiceras ej