Så hoppas vi på iallafall. Det står så på väderprognosen.

Igårmorse var jag hos en av mina projekthundar. Det var roligt att se honom så mycket lugnare.Jag tycker det har hänt mycket med honom!

Sen kom Mari Sandberg och fikade. Det är en islandshäst-tjej som vi har känt ganska länge, just genom hästeriet!

Hon har också hund så vi hade mycket att babbla om!

Efter det blev det lite utejobb. Mockade 5 skottkärror i hagen och fyllde på vatten.

Sen åkte Mio och jag och vallade hos Lena. Å vad roligt det är och vad duktig Mio är! Vi ska dit imorgon också!

Lagade sen mat och tog hand om tvätt. Skrev fakturor och mejlade. Plötsligt var klockan 00.30!


Imorse var min bild på Hilma i tidningen! Tycker den är gullig. Hon älskar ju djur!

Helen kom och fikade imorse. Vi satt i växthuset. När solen kom blev det för varmt!

Karin och pudlarna kom också lagom till fikat. Sen red hon och jag städade lite på logen. Efter lunchen hade jag privatlektion med en jättefin pudelkille på 7 månader! Mysig var han!

Tyvärr började det regna som tusan och var iskallt så det blev bara 1 timme. Men vi ska ses igen om ett par veckor.

Nu har jag varit ute och gått med hundarna i regnet och så tände jag en brasa och satte på te. 

Då kom solen igen! Det var bra, för snart är det kurs!

Kommentera

Publiceras ej