I måndags och tisdags var vi med jobbet i Ullared! Det gick kanonbra! 

Det var länge sedan vi hittade på något sådant, så det var kul! Vi köpte dessutom mycket bra grejer!

Dessvärre hade jag ont i halsen och det är väl en av orsakerna till att jag känner mig sjuk. En av de andra är  att jag igår var hos ortopeden och blev övertalad att ta en kortisonspruta i knät!

Fy sjutton vad dålig jag blev! Feber, värk i knät och kände mig helt färdig!

Imorse var det lite bättre. Men det har varit upp och ner hela dagen. När Tomas kom hem så tog jag en iprén och då piggnade jag till lite! Hade inga tabletter kvar hemma, men han hade en paket.

På fm kom Cattis, Sixten och Karin. Lite fika blev det. Sen var Karin ute och tog hand om stallet.

Efter det åt vi lite innan hon skulle till jobbet.

Imorgon ska jag till Hundens hus på en kurs om jag är skapligt pigg. Åker på em så jag hinner nog känna efter innan!

 

2 kommentarer

Helén

11 Oct 2013 15:49

Skööönt att Ullaredet var bra :-D

NU måste du ta hand om dig OCH ringa om det är något!! Ja LOVAR att säga nej om ja inte kan, men ja finns där om ja kan <3

Njut lite mer på en LUGN promenix och lite, har nu läst att man INTE ska stressa :-)

Kraaam ses snart och njut av kursen <3

cicci

24 Oct 2013 12:10

Åh vilka FINA hundar :)
KramC

Kommentera

Publiceras ej