Igår var jag hos frissan och klippte mig. Välbehövligt. 
 
Resten av dagen ägnades åt hemmet. Vek tvätt, dammsög och lagade mat. På kvällen skrev jag fakturor. Hundarna fick märgben och låg ute och tuggade. Hann inte rida något, bara mocka.....

Jag fick inte igång gräsklipparen så gräset är aslångt! Får väl ta det imorgon........
 
Idag började jag jobba 8. Hundarna fick sig en ordentlig  promenad, för de fick vara själva till lunch idag. Jag går så gärna numera! Frukost åt jag på jobbet. 
 
Sen städade jag till lunch med kaffepaus. Min brukare hjälpte till lite, med betoning på lite:-)
 
På em var vi ute och gick i det sköna vädret. Köpte popcorn till kvällen.
 
Nu ser han på film och jag passade på att kolla lite på mejl och annat.
 
Snart ska vi göra pizza, på tortillabröd. Vi brer på lite creme fraiche och chilisås, sen på med pålägget och osten. Tar bara några minuter i ugnen och han kan hjälpa till!

Imorgon slutar jag 9 för kl 10 har jag valpkurs. Från att det bara var 5 anmälda förrförra veckan så är de nu 9 stycken. Kul! Bra att det är många på valpkurs, där det mest är socialt och hundarna får lära känna många raser!

Önskar mig sol hela helgen!
 

Mina skogstroll.
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Nilla

30 Aug 2014 13:52

Så fina era hundar är. Kompisen har två och hennes syster har en brun jättesöt BC. Dom kommer från någon uppfödare i Varberg om jag inte minns helt fel :)

Stina

30 Aug 2014 21:53

Roligt med valpkurs, kommer ihåg den jag gick med Troja för måååånga år sen =)

Kommentera

Publiceras ej