Gud så skönt det var att gå till Lena. Men det var spänt lite här och var så det gjorde lite ont, helst i rumpan och vaden på mitt opererade ben. 

Karins ena höft var en bra bit högre på ena sidan när vi kom dit! Det syntes så tydligt! Efter behandlingen blev det betydlig skillnad! Vi fick en del övningar att träna på. Sen bokade Lena in mig i Mjölby igen, hos Kristin. Det är genom landstinget, så blir det lite billigare. Ska bli jättebra att få gå igen. Sen vill jag ju träna lite med......

När vi kom hem var det kallt inne pga ac:n. Men det var nog skönt för hundarna som var hemma.

Karin och jag åt lite lunch och drack kaffe. Sen blev hon inringd på jobb!

Vi gick en sväng till stallet och sen en runda med vovvarna.Sen började det åska som tusan. Så jag har suttit inne ett bra tag. Men nu ska vi gå ut en runda.
 
 

Katten verkar inte känslig för brännässlor!
 
 
 

1 kommentarer

marianne

05 Aug 2014 16:05

Jag skulle nog också behöva komma iväg till sjukgymnast....saknar min i Sthlm :(

JA, det är svårt med djuren när dom tar slut, men han har haft ett bra och långt liv så det var dags nu....visst var han fin....såg ut som sin mamma, men lite kraftigare.

Kommentera

Publiceras ej