Här sitter jag och ugglar!
 
Idag har jag jobbat. På hemvägen blev jag uppringd av Ewa som körde bakom mig! Så jag hängde med henne hem och hälsade på hennes valp, som Jim är pappa till. Det var en go kille, med vassa tänder!
 
I lördags föddes Jessies valpar som Jimpan är pappa till. Det blev 6 stycken! Roligt och några kronor till Jim i parningsavgift, nu när han är vår på riktigt!
 
Jag ska köpa honom ett back on track täcke, tror att han har ont i kroppen igen. Kan det vara ett skov från Anaplasman? Något är det som inte är bra. Han äter och är okej i magen. Men det känns som om han har något problem i kroppen. Och han reagerar på vår nya micro! På ljudet! 
 
När vi har varit ute så vill han inte gå in. Så igår skojade jag och sa: Undrar om vi har besök inne som vi inte ser! Men ingen av de andra två reagerar på något. Ja jag vet inte.......

När jag kom hem idag så väntade Tomas med kaffe. Jag tog keso och frukt till. Men nyss åt jag glass, så lite onyttig är jag ibland!

När vi hade fikat så var det stalljobb. Kissen Astrid blir modigare och modigare. Hon retas med hundarna, helst med Allie. Allie älskar alla katter, lite för mycket! Hon pussar och pussar så de blir helt blöta! 

Ikväll har jag tränat hundarna lite i köket. Det har varit lite dåligt med det några dagar när vi har haft julfirande.
 
Sen har vi ätit gröt och skinkmacka och tittat på tv. Vi är så slöa!
 
Karin jobbar idag. Det här kortet tog jag i lördags när hon var här.
 
Mio knähund!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej