Jag mår sämre igen.

Fryser och vill bara sova.

Karin har varit här och gjort det mesta ute. Jag var med en stund och hjälpte till. Sen blev jag klippt slut. Men det är ju mycket för henne om hon ska göra allt själv.

Idag halmade vi upp hos fåren ordentligt, det kändes bra. Det blev så blött när snön kom.

Sen fixade hon allt hos hästarna. Bytte hage på dem, så Beris och Nökkvi fick det mindre vindskyddet ett tag. Det blev så upptrampat i den hagen med 4 hästar när det kom regn/snö.

Jag måste vila igen. Ska bara göra viktinlägg fför gruppen!

Det enda som är positivt just nu är att jag gått ner lite till och vägde imorse 57,5. Alltså -8 hg sen förra fredagen.

Sen skulle jag ju behöva träna lite, men det fårväl bli en senare fråga.


 

3 kommentarer

Nina Liljedahl

11 Jan 2014 16:09

Vad tråkigt att du aldrig blir bättre! Har du varit hos någon läkare?

Viktnedgången är ju desto bättre! Wow 2,5 kg på två veckor, hur bär du dig åt? Du är jätteduktig!

Anita

12 Jan 2014 20:36

Kray på dig..!!

marianne

13 Jan 2014 09:14

Frågar som Nina...Hur gör du?
Grattis duktiga du :)

Kommentera

Publiceras ej