Imorgon är det jag som åker till Vårdcentralen.

Nu är jag trött på att vara sjuk. 

Idag när jag vaknade så kände jag mig skaplig men efter en kort promenad med hundarna orkade jag inte ens äta frukost. Sov en timme till.

Sen kom Moa och Karin. Vi drack lite kaffe. Karin hade varit snäll och handlat, både mat till oss och hundarna.

De gick ut och skulle rida en sväng. Moa ville rida bakom Karin så det gjorde de, i full fart!



Det har snöat som sjutton nästan  hela dagen. Så nu är det vitt ute!

Jag har varit inne hela dagen. Långtråkigt....

Moa har gosat med hundarna med. De är ju för mysiga!





På kvällen blev det tv och en kopp te och snart är det sovdags.
Natti natti! 


 

3 kommentarer

Johanna - Jojjoworld

13 Jan 2014 08:52

Fina bilder :)

marianne

13 Jan 2014 09:18

Oj vad mycket snö!
Ja, gå nu till läkaren så du blir av med denna efterhängsna förkylning....

sv: Jo vi brukar löshoppa ibland, har för mej att jag lagt ut någon film för ett tag sen. Ava blir som galen, när hon ser banan....hon hoppar och studsar och är svår att hålla på alla fyra, sen när jag släpper henne sprutar sanden om hovarna :)

Anita

13 Jan 2014 12:58

Så fina bilder!

SV; De är shettisar båda två :)

Kommentera

Publiceras ej