Dagar som är bra för mig är när jag fått saker gjorda. Det har gått så många dagar då jag inget har gjort. Dagar som bara passerat.
 
Idag är jag nöjd och glad! Började morgonen med att sy. En liten gardin till ena köksfönstret och ett litet skynke till diskbänken. Tvättade fönstret med.
 
Hundarna fick varsitt stort märgben som de låg ute och tuggade på. Tyvärr kräktes Allie sen, vet inte om det blev för mycket.

Karin var här en stund. En liten tjej red lektion och sen red hon själv, i flugtäcke. Nökkvi är superkänslig för flygfän, men detta gick ju jättebra!
 
 
 
Karin åkte hem för att jobba och Tomas kom hem från Linköping.Han hade köpt en ny botten till hästtransporten. Dags att byta den, den har ruttnat lite fram.


Jag stekte spätta till lunch. Sen klippte jag gräset i omgångar, det blev kafferast imellan med.
 
Städade på logen och utanför stallet. Får se om vi åker till tippen imorgon.

Tog en cykeltur med vovvarna och sen sprutade Tomas hela grusplanen med ättika. Kanske vi kan få ut det nya gruset imorgon! Det ligger i en stor hög, sedan länge.....

Klockan 22 blev det tacos och en rolig film. Nöjd  med dagen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej