Grannen hörde av sig.
Bilen var hennes man som fick skjuts hem. Den som körde fick telefon och stannade och pratade!!

Ja jag har svårt att förstå varför man stannar utanför ett hus mitt i natten när det finns åtskilliga bättre ställen att stå på! Fattar man inte att de som är i huset undrar varför bilen står på tomgång med lysena på? Klockan 1 på natten!

Det är ju skillnad om det vore trafik här men vi bor ju i skogen! Hur svårt är det att krypköra på en väg och prata i telefonen samtidigt? Inte alls skulle jag säga! Vägen är rak!

Det tycker jag var korkat gjort! 
 
Faktiskt!

1 kommentarer

marianne

09 Jun 2014 09:52

Vad skönt att ni fick klarhet i det där, jag tror inte han tänkte så, han tänkte nog att det var mörkt och kunde komma något djur uthoppande framför bilen, så skulle jag tänkt, eller bett att få ringa upp om en stund

Kommentera

Publiceras ej