Idag hade Mio och jag terapijobb både för- och eftermiddag. 

Det var så jäkla kallt, det hjälpte inte att klä på sig.

När vi kom hem så åt jag soppa  och satte på en fläsklägg. Sen var hundarna och jag ute och grejade tills Tomas kom hem.

Rida hann jag inte. Tänkte just att vill man rida ska man inte ha en massa djur. Tiden går åt till att mocka, fodra, fylla på vatten osv.

På kvällen har jag hämtat hundmat hos Ewa i Fågelsta och när jag kom hem lagade vi rotmos. 

Sen har vi sett på Bonde söker fru och slappat tills det var dags att fodra igen!
 
Nu regnade det inte ute iallafall!

Mattias och Mio    (jag har lov att använda fotona)
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

27 Oct 2014 08:13

Du har så fina hundar, Mio är så vacker där han står <3
Jag tycker du hinner en massa hela tiden och ibland rider du fler än en häst, men visst tar allt runt djuren lite väl mycket tid vissa dagar.

Sv: Tack :)
jo, jag har för raka armar, och jobbar med det också, men min läxa är att hålla rätt vinklad och låg hand, egentligen hänger en del av det ihop, det jag oftast gnäller om är att jag flaxar och det gör jag ju med hela armarna.
Jag spänner mej och drar upp axlarna och benen också, nu när jag börjat träna för Inga-Maj är det små detaljer som ska tränas för att hitta helheten...det har helt plötsligt blivit så himla mycket svårare att rida....haha

Kommentera

Publiceras ej