Känner att det måste bli några rader. Jag är på jobbet. Har långpass, ett dygn och min brukare tittar på tv. Jag väntar på Idol...
 
I måndags var jag ledig och då var jag ute hela dagen nästan. Gick iskogen och plockade svamp flera timmar bland annat och satt och fikade i växthuset. Där är superskönt nu. På sommaren är det för varmt.
 
Fixade på Nellies grav och rensade i land
 
 
 
Sommarblommorna är fina ännu! Bara kompletterade med en ny!
 
 
 
Igår jobbade jag 8-17. Hade hundkurs 18-19.30 och sen tog vi stallet, Tomas och jag. Fixade mat och slocknade i varsin soffa!

Imorse började jag 8 igen. Pudlarna var hemma hos oss, för Karin skulle jobba fm och sen åka direkt ut till oss.
Jag blev omkulldragen av Jim när han fick syn på katten som sprang. Det var riktigt läskigt för jag stod med ryggen mot katten, så han drog mig bakåt. Armen har jag ingen kraft i nu. Blev nog en muskelbristning. Sen slog jag i huvudet, rumpan, höften, benet och skrapade upp hela översidan på handen! Fast jag hade vantar. De gick sönder! För 2 veckor sen skrapade jag upp andra handen..... Ramlade då med och tog emot med handen på betonggolvet.
 
Det är dags att börja träna igen. Jag måste bli starkare och få balans igen. Jag tappar den så lätt!

På fm idag var vi i Tranås på utflykt så jag passade på att lämna in några lammskinn. Vädret har varit lika härligt idag med. Har varit ute på promenad flera gånger.  Nu börjar Idol!
 
 
 

2 kommentarer

marianne

19 Sep 2014 09:27

Men ajajaj....har du tappat balans medan du gick med din onda höft? Eller är du som jag, att en balansnerv gett upp?

Säljer du skinn? Hur mycket tar du i så fall?
Jag köpte ett nyss för 800, men hon har sålt dyrare till mej förr....jag har några egna med.

Stina

19 Sep 2014 20:04

Ajajaj, det kan gå så illa när man blir omkulldragen sådär =(

Kommentera

Publiceras ej