Fm promenad med Marianne och hennes 2 bc tjejer. Den ena är helsyster med Jim. Jättekul att se henne. Och vad lika de är!
 
Sen tog vi en kopp kaffe i växthuset och alla hundar lekte i trädgården. Mysigt!

Karin kom vid lunch. Vi red 2 hästar var. Jag red Birkir på banan. Han var inte på humör att jobba. Men jag var envis! Det lönade sig!  Sista minuterna svävade vi fram!
 
Sen red jag Tindra ut. Mio fick följa med oss. Tindra tyckte det var onödigt att anstränga sig och skulle bara springa ifrån. Mina armar var lama efteråt......


 
 
 
 
 
Avslutade kvällen med att träffa en jättefin hund som ska omplaceras genom Hittehund. Ing-Marie var med mig och hjälpte till när jag filmade.
 
Idag måste jag isäng före midnatt!!
 
 

2 kommentarer

Nilla

28 Apr 2015 00:43

Men åh! Är det en Kooiker? En jag känner föder upp den rasen, inte helt vanlig. Vet man vem som är uppfödare till den?

Marianne

28 Apr 2015 13:35

Ibland lönar det sej att vara envis, och tänk att ett par minuter sen kan få en att sväva på moln...hihi
Man är ju lite tokig ;)

Känns ändå lite oseriöst att inte ens kunna svara på ett mess?! Är det första gången detta händer med den mannen?

Kommentera

Publiceras ej