Andra semesterdagen.
 
Igår ringde jag till veterinären om Jim. Vi ska tillbaka och ta ett nytt blodprov den 17/8. Men han verkar må bättre nu, när han äter penicillin.
 
Vi 10 tiden kom Tina och hälsade på och vi fick träffa Jimpans son Vargen! Tina har parat sin tik med Jim 2 gånger
 
På em kom Karin. Hon red några hästar och jag red Birkir. Gick sådär, han är så vinglig i paddocken!
Man känner sig inte precis duktig......
 
På kvällen åkte jag till stan och handlade. Hann inte till lokala Ica, som stänger 19.

Idag har jag gjort musli igen. Råkade sprätta ner några hasselnötter på golvet, som Jim plockade upp åt mig. Så helt plötsligt var vi igång med hundträning! De andra hundarna ville också jobba lite! Tog fram lite grejer att apportera.
 
Sen blev det lite körigt som vanligt! Skulle till gyn 11.30. In  i duschen, ut ur duschen, smörjde mig.....med  duschcreme! In i duschen igen!
 
Var på Maxi och köpte en ny hushållsvåg efteråt. Blev lite mer förstås. Grillad kyckling och ett gott bröd till lunch.
 
 
När vi hade ätit så tränade vi lite till!
 
Sen gick vi en promenad, mockade och fyllde på vatten. Fixade i växthuset.
 
Jag åkte iväg till Linköping, net on ne. Köpte nen ny kamera som ska var vara bra!
 
Allie och Mio fick följa med och promenera. Vi delade en glass också!
 
 
 
 
 
 
 
Kom hem sent och tog te och macka.
 
Sen tittade vi på Tredje ögat, de 2 sista avsnitten. Men vilket slut!!!!
 
 
Nu har jag varit ute, kissat hundar och matat smådjuren.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

1 kommentarer

marianne

05 Aug 2015 10:26

Då blev du ordentligt ren...haha
Det är inte lätt att se skillnad på alla flaskor i brådskan.

Allie är såååå söt på denna bilden <3

jag har inte sett den serien...det blev inte av att vi såg första delen och sen var det ju ingen idé

Kommentera

Publiceras ej