Beris hade ingen feber idag heller och när jag ringde veterinären sa hon att vi skulle hålla der rent och öppet, men passa för flugor. Vi hoppas att det går åt rätt håll.
 
Karin kom till fm kaffet. Sen åkte jag till stan med transporten. Hämtade utemöbler hos mamma och pappa som jag ska försöka renovera. De är från 60-talet.
 
 
 Här är jag när jag fyllde 13 år (tror jag) och där är både stolar och bord med.
 
 
 
  
Sen var jag på Stadium outlet och köpte en sovsäck och en jacka. Det jag hade skickat efter var inget bra så det får vi skicka tillbaka.
 
När jag kom hem åt vi lunch. Karin fixade en tillfällig hage till hästarna utanför stallet, där de fick beta av. Hon hade ridit 2 hästar när jag var borta. 
 
Hon åkte hem efter maten och jag gick en promenad med hundarna.
 
Sen kom hovslagaren och skodde Tindra. Jag ska på kurs fredag-söndag så det var akut! Imorgon kommer han och tar resten.
 
Tomas har fått vara sårskötare (jag har så svårt!) Både på Beris och så har vi en tacka som är sårig och fnasig. Tyvärr verkar det som hon har eksem. Hennes mamma hade det, men hon blev bra när hon flyttade till min kompis där de kan gå inomhus när de vill.
 
Beris går nu med en gammal t-shirt på sig! Såret sitter ju lite illa till för bandage.

Kommentera

Publiceras ej