Igår jobbade jag på kvällen och innan dess hann jag bara med det viktigaste. Stalljobb och en längre hundpromenad. Lagade mat, stekt aborre och potatismos. Sen dusch och full fart till jobbet.
 
Idag handlade jag på hemvägen och lämnade tillbaka ett par byxor på granngården. Sen blev det kaffe när jag kom hem!
 
Det blåste upp till storm så jag tappade uppvatten i flaskor och hinkar både inne och ute i stallet.
 
Kl 12 skulle jag ha en privatlektion. Den blev lite kort, jag fick ju jaga grejer som blåste runt! Det var en stor busig blandrastik som var här. De fick lite grejer att träna på sen ska vi ses om ett par veckor ige.
 
Sen gick vi en promenad, mina hundar och jag. Fodrade djuren och sen gick vi in. Det småregnade och blåste mycket!
 
 Sen har jag städat och grejat inne tills Tomas kom hem. Då gick vi ut och fortsatte med stalljobbet och sen kollade vi alla staket.
 
Sen blev det Tacos och idol. Somnade som vanligt och missade hälften!
 
Vid sista fodringen låg ett träd över vägen. Men nu tror jag att det har lugnat ner sig lite med blåsten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

05 Dec 2015 17:14

Ja fy vilket väder :( Man är inte så sugen på att vara ute nu...Allrahelst inte i skogen.

Kommentera

Publiceras ej