Just nu iallafall.
 
Kanske gjort lite för mycket idag.
 
Fm tog jag det lugnt. Tomas jagade och Victor sov till 11 så då hängde jag framför tv.n.
 
När Victor hade vaknat så drack vi kaffe sen gick vi ut. Han hjälpte mig att mocka en kärra i hagen för det har ingen gjort sen jag gjorde det sist.
 
Sen gick vi en promenad, väldigt lugnt och inte särskilt långt.
 
Lagade mat alla tre, då Tomas kommit hem med. Vi gjorde en chili con carne med twist. Hade i lite mer grejer, som bacon, majs och champinjoner.
 
Just när vi skulle äta kom Karin och Stoffe. De hade ätit redan men stannade och drack kaffe med ostkaka.
 
Snart var det dags för Victor att bli skjutsad till tåget för att åka hem. Det har varit härligt att ha honom hemma i nästan en vecka.
 
Karin och Stoffe hängde med ut och packade foder. Det går ju fort när man är tre stycken. Vi fodrade också och avmaskade katterna och gick en promenad.
 
Sen fick jag för mig att borsta av snön på min bil. Ganska onödigt... Jag blev helt slut och somnade i soffan direkt.
 
Nu tog vi en kopp te. Jag är inte alls sugen på någon mat.
 
Vill nog sova igen.
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

30 Dec 2015 10:18

Men...du ska hålla dej lugn och bli frisk.
Skönt ändå att Viktor kunde hjälpa till med djuren...det blir alltid så tomt när barnen åker hem :(

Kommentera

Publiceras ej