Känner jag mig idag. Hostan är bättre och inte rinner näsan heller. Jag är mest trött. Har varit uppe hela dagen utan att sova.
 
Efter fm kaffet åkte Tomas och Victor till stan och handlade. Då kollade jag färdigt på sista Fröken Frimans krig.
 
När de kom hem så bakade vi en citronkaka på mandelmjöl med mascarponefrosting. Sen gjorde vi en god kycklinggryta från Linas matkasse. Victor och jag.
 
När vi hade ätit mat så gick vi ut alla tre och packade foder. Jag orkade faktiskt packa några säckar. Och det går ju fort när man är tre personer!
 
När vi kom in så drack vi kaffe och åt kakan. Sen skjutsade Tomas Victor till Robert för de skulle åka och träna. Robert skulle vara gästinstruktör på Friskis och svettis och leda ett pass. 
 
Då lade jag mig i soffan en liten stund. Men sen har jag tränat hundarna lite inne idag. Några kortare pass var, utspritt under dagen. Så idag har jag inte dåligt samvete, de har fått göra lite roliga saker.
 
Nyss åkte Robert iväg till Hornstäve, där de bor, i Mi:s föräldrarhem. Han skjutsade hit Victor och då tog vi en kopp kaffe.
 
Nu är klockan snart midnatt. Ska försöka komma isäng snart! Tomas ska upp och jaga imorgonbitti.
 
 

1 kommentarer

Marianne

29 Dec 2015 00:08

Skönt att du mår bättre men ta det lugnt så det inte blir något bakslag.

Vi ger steel joint och det finns inte att köpa i närheten så det får bli på nätet...
Jag lyssnade på boken förra sommaren då syrran suttit och skrattat när hon läst den...

Kommentera

Publiceras ej