Klockan var strax innan 9. Jag gick ner på toa men gick upp igen. Tomas fick gå ut själv. Jag sov till 12!!
 
Då skulle just Victor och Tomas dricka kaffe, så jag åt frukost!
 
Sen kände jag mig lite piggare så jag dammsög medans de gick ut med hundarna. 
 
Klockan 14.30 kom Robert och hämtade Victor, så åkte de till mormor och morfar.
 
Jag tittade på Fröken Frimans krig som jag hade missat. Det är så bra tycker jag! Gillar program som handlar om historia, på riktigt!
 
 När Victor kom tillbaka så lagade vi torsk och saffransbulgur. Det blev jättegott!
 
Sen åt vi ris a la malta och drack kaffe. Och såg på tv.
 
Tyvärr verkar det inte vara någon snabb övergående förkylning jag har fått. De jag pratat med har legat en vecka...
 
Imorgon skulle jag jobba men det går ju inte. Hoppas jag kan jobba på nyårsafton, det är mitt pass på natten.
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Marianne

28 Dec 2015 17:46

Men då....vilken seg förkylning :(
Tur du har hjälp med hundar och hästar så du kan sova mycket.

Jag har haft ett par katter som kommit med två möss i munnen samtidigt, men i te fåglar...förstår att det såg både roligt och imponerande ut.

Maria hade lånat ut de gamla bootsen och de nya behövde hon ju själv, men nu är skon på igen

marianne

28 Dec 2015 17:51

Det är synd om barnen som ska vara lojala och fira jul på flera ställen...vi har aldrig åkt hit och dit utan varit på ett ställe men sen jag flyttade hit och barnen inte är så nära har det varit naturligt att åka till Jannes föräldrar, men det har för det mesta varit bråk och tjafs så för några år sen sa jag NEJ...sen dog ju mamman och det blev ju liksom svårare att säga nej, men nästa jul vet jag som sagt vad jag ska göra....

Kommentera

Publiceras ej