Karin och Moa red 2 gånger. Här på Tindra.
 
 
 
Och så på Berserkur och Nökkvi. De hade galopptävling.......
 
 
Vi tränade även med hundarna. Moa var jätteduktig och hjälpte till.


Här är ett favoritfoto på Moa och Mio.
 
 
Jag jobbade kväll/natt så jag åkte vid 16,30.
Imorse handlade jag igen. 2 proppfulla papperskassar. Fattar inte att allt går åt!

Sen fick vi besök av Mios terapipolare! Han och hans assistent var här i flera timmar. Sen var Karin och jag ute och grejade och promenerade.

Snön håller på att smälta nu. Det är + grader, så på gårdsplanen är det dm högt med vatten! I hagen ser det för jäkligt ut!

Det stressar mig att det ser ut. Samtidigt som jag vet att det inte går att göra mycket mer än vi gör!

Jag har varit så trött några dagar. Jag som varit så pigg trots att jag sovit mindre än vanligt!
 
Men det har nog inte med sömnen att göra. Det är en massa annat. Jobbiga saker som jag inte vill skriva om. Det räcker som det är ändå med folk som inte vill andra väl.......Skitprat och lögner.

Varför kan inte folk vara ärliga och säga som det är. Jag har så svårt för så kallade spel, där man ska gissa vad folk säger och menar. 

Sen mår inte Jim bra igen. Vi ska till veterinären imorgon igen och ta blodprov på anaplasma och borrelia.

Ja det känns lite tungt just nu.
 
Men på fredag ska jag åka med 2 "kollegor" från terapihundsutbildningen, på studiebesök i en skola i Nacka. Det blir kul! Jag behöver något upplyftande. 
 
I helgen får jag även träffa mina barnbarn igen. Härligt!
 

1 kommentarer

marianne

19 Feb 2015 08:25

Men då :( Har du någon annan att prata med?
Skitsnack bakom ryggen och falskhet är bland det värsta jag vet, antagligen för jag själv är lite för ärlig...jag har så svårt att ens se en falsk människa i ögonen....och jag är ofta misstänksam mot de jag inte känner...knasigt!
Hoppas det löser sej får dej <3

Här var det is över stallplan häromdagen, men igår och i natt har det regna s¨å nu är det bara lera :( jag blir också stressad av det, men skillnad mot dej har jag inte förstått att jag inte kan göra något åt det...jag funderar ständigt på hur andra gör som har fina gårdar, och ibland krattar jag ihop lera i små högar på sidan om stallet..haha.

Jag är döv på ett öra, om jag sover hårt och samtidigt ligger på "hörörat" så går det finfint att sova trots att klockan ringer....hihi

Kommentera

Publiceras ej