Igår var jag på P möte på morgonen och sen tog jag en snabbis på stan för det är ju rea överallt! 
 
Jag var på Lindex och köpte 2 toppar för 75:-. Ta två betala för en var det, sen hade jag en rabattkupong!

Sen på KappAhl och köpte en ny badrock och en grå stickad tröja. Båda för halva priset.
 
På Garderob köpte jag jeans för 75:- och 4 toppar för halva priset. Sen köpte jag en nyinkommen stickad rosaspräcklig tröja och en rosa scarf. Supernöjd!
 
 
 
Resten av dagen gick fort. Långpromenad i blåsten med hundarna och sen allt det vanliga stalljobbet.

Idag var pudlarna här. Jag har grejat en massa här inne för vädret var ju inte jättekul. Vi var ute ett par timmar vid lunch och gick promenad och sen packade jag foder och hundarna fick leka i trädgården.
 
Jim har lekt med Mio och det var länge sedan eftersom han inte mått bra. Så det var kul att se. Jim har också velat ligga nära och bli klappad vilket också var lite sådär för ett tag sedan. Anaplasman kan göra att man inte gillar beröring. Jobbigt!
 

 
 
Jag känner rådjurslukt!
 
 
 
 
Det här var kul! När jag skulle fota pudlarna så kom mina 3 och satte sig bredvid. De såg kameran och då brukar vi sitta allihop!
 
 
Ska inte alla vara med på kort?
 
 
Bus med boll!
 
 
Jim leker med Mio, Allie hejar på! Voff, voff!
 
 
Idag ringde jag in P-piller till Astrid. Hon är 7 månader nu.
 
 
 
I sommar skulle jag gärna ta en kull ungar men sen kastrerar vi henne. Hon är underbar!
 
Nu är det dags att gå ut (i regnet) för imorgon är det jobb, så tidigt upp och ut med hundarna innan Karin kommer och tar hand om dem.
 
 
 

1 kommentarer

marianne

16 Jan 2015 09:54

Massa fina bilder på hundarna <3 och lilla kissen...gud så söt...ska ni ha kattungar? Gosigt :)
Vi hade ett riktigt s-k-i-t väder här också.

Usch vad tråkigt med Jim och anaplasman..lilla gubben :(

Kommentera

Publiceras ej