Började som en helt vanlig dag.
 
Släppte hästarna på betet. Tvättade 6 maskiner tvätt (!) dammsög, disk och allt annat jäkla vardagsjobb!

Vi hann med lite kantarellsök i trädgården med alla hundar också.
Karin  red 2 hästar efter det.
 
När hon hade åkt hem vid 15 så gick vi en sväng innan vi satte på kaffe. Sen satt vi i hammocken och jag gjorde  korsord. Åt jordgubbar till fikat. Då kändes det äntligen som lite semester!

Sen red vi. Tomas tog  Tindra och jag Birkir. Jösses vad jag fick träla!  Han var helt galen imellanåt och bara rusade mot stakatet när han inte ville!
 
Jag fick jobba på att andas (!) och fokusera på vad jag skulle göra!Till slut fick jag lite koll på honom och kunde tölta och trava i båda varven.
 
Fixade lite istallet inför imorgonbitti. Klockan 9 kommer tre som ska rida. 
 
Nu är det nog dags att sova!
 
 
Lite foton från fm aktiviteten:
Jim
Vilma
 
Allie
 
Allie
 
Jim och jag
 
 

Kommentera

Publiceras ej