Klockan är mycket men jag är inte trött nu, för jag har varit ute och ätit med styrelsen i Blå stjärnan. I Linköping.
 
Jag handlade på vägen hem och sen gick jag ut med hundarna och fixade även Freyjas sår. Ett stort träd har fallit över grusvägen ned mot grannen så imorgon blir det svårt att komma ut för dem!

Vilket fall så blev jag ju pigg fast klockan är över midnatt!
 
Tomas har ägnat kvällen åt att stycka lamm.
 
På fm idag bloggade jag om igår. Innan jag satte mig så har jag krav på mig själv att jag måste göra lite nytta först! Jag är alltid sån. Göra nytta först, sen sitta!
 
Så jag dammsög, tvättade några maskiner och vek torr tvätt.
 
Sen kaffe och dator!
 
Efter en hundpromenad jobbade  jag lite i trädgården och Freyja fick komma ut och äta lite mat. Vi ger henne kraftfoder 1-2 ggr om dagen. Fattar inte hur tunn hon är!
 
Det blåste så mycket så när jag försökte gå promenad så stod jag still ibland! Det gick inte att komma framåt.
 
På vägen till Linköping stannade vi på Hööks för att köpa några fler flugmasker. Inte för att det behövs ännu..... 
 
De hade 15% rabatt på hjälmar, sista dagen idag, så jag köpte en ny. Så nu får jag väl fortsätta att rida:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

marianne

04 Jun 2015 08:19

haha ja nu får du väl fortsätta rida..toka <3

Det har verkligen blåst orkanvindar idag, så träden var mer i horisontalläge, men inget har lagt sej här hos oss...vad jag sett.

åhh vad jag blev sugen på lamm nu, det är så gott :)

Typiskt Karlar att bli generade över såna saker,
Martin, min yngsta brukar förmana mej ibland INNAN vi går in i en affär - nu sköter du dej, säg inget dumt! Haha..stackarn

När jag inte jobbar brukar jag nästan alltid säga till springande ungar....oftast blir föräldrarna glada...-bra att någon annan säger ifrån!
suck!

Stina

04 Jun 2015 13:03

Snygg ny hjälm =)

marianne

05 Jun 2015 08:36

Hur går det med såret?
läker det fint som det ska? Nu kommer ju värmen och med den flugor och skit :(

Ja, det skulle vara så härligt om Atigas blir helt återställd, men som sagt, vi får se hur det blir i så fall.

Kommentera

Publiceras ej