Idag vaknade jag till regn. Inte så jättemuntert att gå ut då med hundarna och fodra. Hästarna var helt stirriga och frös efter att det hade regnat  på dem.
 
Passade på att vara ute en stund med hundarna när de ändå var blöta.

Eftersom det var sommartid så var det snart förmiddag! Åt lite räkor och ägg till kaffet.


 
 
Städade lite och tvättade några maskiner. Sen gick vi ut igen och fixade i stallet. Gick en promenad i skogen igen.
 
När vi kom in var jag helt slut. Åt bara ett äpple sen somnade jag på soffan och sov i en timme.

Kände mig så himla trött och sliten. Det var skönt att sova. När jag vaknade så sken solen!
 
Jag åt lite och sen ut igen och göra klart ute. Hann fodra fåren sen kom Tomas hem från Norge-resan så han hjälpte mig med det sista. Det var skönt att det var ljust till nästan 20.00
 
Nu blir det inte många knop resten av kvällen!

2 kommentarer

Marianne

30 Mar 2015 00:31

Ja vilket skitväder det har varit...det kändes inte så upplyftande att gå ut när regnet slog mot rutan.
De fina ridkläderna jag tänkt använda la jag åt sidan och tog vardagsbyxor och en fleecetröja istället. ...

Angående det där med att man gör som man är van från uppväxten så är det säkert så i många fall, men inte i det jag hade i tanken när jag skrev inlägget...:(

Vad rörd jag blir när jag läser att du tycker synd om.mej <3
Du har ju varit dålig å haft ont också...det är väl så med oss tanter...vi är slitna, helt enkelt...
Kram

Stina

30 Mar 2015 17:11

Underbart med ljus fram till 20 !
Inte lika kul med vädret igår och idag - usch och fy !

Kommentera

Publiceras ej