Igår var det jobb hela dagen tills idag kl 9. Igår em var M och jag här på em och grejade lite för Karin har åkt till Gävle på riksstämma.

När Tomas kom hem så så åkte vi tillbaka till M. Sen slutade jag imorse, skyndade mig hem för jag hade valpkurs kl 10. Idag skulle Allie promt med ut igen på kursen! Så både hon och Mio var med och var mina
assistenter.
 
 
Hejdå, alla valpar!
 
Efter kursen var jag så hungrig. Åt några pannkakor som jag hade kvar. Tomas var ute och körde gödsel till fältet som vi ska så ny vall på. Sen gick den där vagnen sönder förstås! Han fick laga den, länge.....

Jag har planterat, grävt gått hundpromenader och lyssnat på ljudbok.
 
 
 
 
Tomas jobbade på med gödslet. Maskinen bråkade hela tiden. Jag lagade mat. Grillade ett stycke kött som var förlagat i påse, med röksmak. Jäklar vad gott det var!
 
När vi skulle äta började det regna. Men då var ju klockan nästan 20 så det var okej att
 
 

Kommentera

Publiceras ej