Jag jobbade 8-14 sen åkte jag till Maxi och handlade medans jag väntade på My som var i skolan till 14.50.
 
My fyller 13 år idag! Så vi firade med  kladdkaka, grädde och jordgubbar. Grädden blandar jag med kvarg, lite florsocker och lite vaniljpulver. Det blir godare och fräschare än bara grädde.
 
Efter fikat hjälpte Moa (lillasyster) till att träna med Mio. Det gick jättebra!

Synd att jag inte filmade eller tog kort!
 
Men jag tog kort när vi fikade och när de red!
 
 
 
 
 
 
 


Jag planterade lite medans de red. Sen plockade jag fram agilityhinder tills imorgon. Jag tänkte ställa in den kursen eftersom det bara var 3 anmälda. Men efter ett nytt utskick lyckades jag få till en hel grupp på 9 hundar!
 
Så imorgonkväll kör vi! Innan dess är jag ledig. Pudlarna kommer hit och jag ska åka en sväng till Vadstena och hämta mitt slalomhinder som varit utlånat.
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

19 May 2015 09:52

Fint födelsedagsfirande det ser gott och kladdigt ut..hihi
Jag brukar hoppa över (att köpa/baka) kladdkaka och grädde, äter jordgubbar med vaniljkvarg istället...inte den billiga smaksatta kvargen.

Oj 6 till?! Vad roligt, här regnar det idag, hoppas ni slipper det i kväll på kursen.

Sv: Om man skickar vänförfrågan av misstag, måste man ju ändå varit inne och tittat på min profil?!
Eller?

Kommentera

Publiceras ej