Har varit på häst-tävling hela dagen. Moa red både hoppning och trail med lille Musse.Det gick jättebra! Hoppningen såg jag inte, för det var innan jag kom. Men trailen gick jättebra. Hon kom 3:a och fick rosett!
 
Jag jobbade ju igår till idag och Tomas är hemma och är sjuk så jag fixade lite här hemma innan jag åkte dit.
 
Karin och My åkte på fm och kom till Ask, där fick de punktering!!! På transporten med 2 hästar i! Tomas fick krypa upp ur soffan och åka dit och hjälpa dem. Tur att hästarna är snälla och lugna!
 
När jag kom till Kulltorp så skulle Moa rida trail. Det var roliga grejer de skulle göra och hon fick höga poäng på det mesta. 

My och Karin red 2 klasser var fyrgång (lätt klass)  och tölt (lätt klass) .My kom 4:a i fyrgång och 3:a i tölt. Karin vann töltklassen och kom 3:a i fyrgång. 
 
Det var riktigt kul!
 
Jag tog inte så mycket kort. Hade bara mobilen med mig. Men duktiga Lennart Lindholm tog foton hela dagen så det kommer nog några ridkort.
 
 

1 kommentarer

marianne

26 Oct 2015 07:50

Men fy...min mardröm att få punktering på transporten.

Roligt med tävlingar, visste inte att man hoppade med islandshästar...jag har hört att dom inte kan det?!

Nej, jag känner inte den konstnären, såg den tavlan på FB och blev förälskad och köpte den, så det var en chansning när jag frågade om hon ville måla två åt mej :)

Kommentera

Publiceras ej