Igår  morse drog Mio och jag iväg till Stockholm Strax efter 6. Vi var i god tid, så trots att jag körde lite fel så hann jag gå en rejäl promenad innan vi började på Hundens hus.
 
Hela dagen var superkul. Vi var 11 personer med hundar och trots vi var flera som aldrig träffats så var det helt lugnt i gruppen. Vi hade en för oss, ny lärare som heter Lena. Å vad bra hon var!
 
Mio skötte sig som vanligt och alla blev kära i honom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen gick jag en långpromenad på Årstafältet innan vi checkade in på hotell! Superlyxigt!
 
Idag vaknade vi till åska och spöregn!
 
Hann bli riktigt blöt på promenaden till hundens hus! Paraply och regnställ låg i bilen.......som stod parkerad vid Hundens hus!
 
 
Idag var en ännu bättre dag, träningsmässigt! Mio är så duktig! Det är bara jag som ska lugna ner mig, andas och släppa kontrollen!
 
 
 
 
 
Förutom besöksträningen så tränade vi en del enskilt på det vi behövde. Sen hade vi lite gruppdiskussioner.
 
På besöksträningen lärde man sig väldigt mycket som figurant! Otroligt mycket!
 
Vid 16.30 avslutade vi dagen. Sen åkte Mio och jag hemåt. 
 
Vi stannade på Nyköpingsbro och tog en korv. Sen var vi hemma redan strax efter 20. Skönt!
 
Det regnade ifrån Stockholm till Norrköping. Sen mötte jag solen!
 
 
 
 
Nästan hemma!
 

1 kommentarer

Marianne

07 Sep 2015 22:51

Om det regnade lika som här, förstår jag att ni blev blöta....himlen öppnade sej med jämna mellanrum.
Vackra foton....

Kommentera

Publiceras ej