Har visst sovit ett par timmar igen och nu vaknat och kan blogga!
 
Konstigt att jag kan sitta och sova! Tomas däremot sover liggandes i den andra soffan!

Jobbade igår till idag. Åkte direkt hem. Förmiddagen ägnades åt städning i vardagsrummet. Tvättade alla filtar och kuddöverdag.
 
Sen åkte jag på privatlektion hos en tjej med 2 hundar. 
 
När jag kom hem så gick jag en promenad med hundarna. 5 hundar i regn... mycket att torka när man kommer in.
 
Jag var så seg sen. Trött och låg över ett par tråkiga saker som jag inte vill skriva om. 
 
Det är märkligt hur påverkad jag blir av vissa människor. Men jag pratade också i telefon idag med min vän Cattis och fick peppning och goda råd.
 
Regnet gör också mig trött. Varit inomhus mycket.
 
På kvällen hade jag kurs. Men tänk! Regnet slutade och det blev toppenbra träning för alla! Så roligt var det.
 
Att ha såna kurstillfällen gör mig till en gladare människa!
 
 
 

1 kommentarer

marianne

23 Sep 2015 09:43

Skönt när avslutet på dagen blir bra :)

Vissa människor stjäl så mycket energi, usch...jag försöker rensa bort såna ur livet, men det är inte så lätt alla gånger.

Ja det verkar som om det ska prutas på allt, men vi hade redan prutat ner bilen och sagt det.....och att det var för att den inte var rekondad....men det finns människor till allt. Det tråkiga är att det är en av mina jobbarkompisar,...att dom ens kan med. Men men...

Stor kram till dej från mej

Kommentera

Publiceras ej